Heh, pitäisi itse asiassa olla salilla nyt, mutten noussutkaan futonilta... menen sitten koulun jälkeen. Ja pitäisi soittaa ja varata uusi aika hampilääkäriin.
Kaupassaki pitäs varmaan käydä, mutta toisaalta ei mulla ole mitään akuuttia tarvetta. Ja olen päättänyt että ku juusto ja kaakaojauhe loppuu niin en osta niitä kuukauteen, koska ne ei ole mitään pakollisia. Ihan hyvin voi vettä juoda ja leivälle laittaa pelkkä kalkkunaleike.

Sunnuntaina tein 1,5L kana-nuudelikeittoa ja söin kaiken samana päivänä. Tuli HIEMAN vatsa kipeäksi. Seuraavan kerran vähennän aineksien määrää.
Maanantaina tein samasta kanasta vielä risottoa. Se ihanuus näissä keittokirjan resepteissä on se, että ne on tavallaan yleispäteviä. Nakkirisottoon voi laittaa nakin tilalle myös kanaa tai jauhelihaa yms.

Eilen ei tuntunut maanantailta. Mutta oli kyllä aikas kivä päivä! Ensimmäinen päivä tämän lukuvuoden viimeistä jaksoa. Animaatio 1 -kurssi vaikutti ihan mielenkiintoiselta, eikä loppujen lopuksi vaikuttanut ihn älyttömän vaikealta, mitä aluksi pelkäsin. Ainoa totutteleminen on hiirellä ku kaikista eri klikkausyhdistelmistä saa kaikennäköistä aikaan.
Mutta ehdottomasti PARAS oli Verkkoviestintä 1 -kurssi. Tai ei meillä sitten muuta ollutkaan eilen mutta kuitenkin, MAC-LUOKKA <3 Koko kurssi siellä! Ärsyttää vaan ku sopiki just tähän saumaan kun on toi suurtapahtuma ja sinne viedään 12 maccia, meille jää vain 8 käyttöön eli 2hlö/kone. Mut oli kyl ihana pätee siel ku tyypit oli pulassa.
Juska (ope, joka on yksi kivoimmista. Ihan jo sillä että käyttää macia) kysy että onkos täällä ketään joka käyttäny aiemmin, ni tietty mulla on heti käsi pystyssä ja huidon ja huudon "MINÄMINÄMINÄ", johon Juska sitten toteaa "jaahas, yksi mac-uskovainen". Oon vaan yksinkertaisesti paras.
Joku päivä voisi vähän jekkuilla ja ottaa kaukosäätimen mukaan. Laittaisin salakavalasti joltakin volumea täysille ja ne huutaa APUA APUA.

Hmm, 20.4. olisi tiedossa mitalikahvit ja äitillä taitaa mennä hermot muhun kun en saa mitään päätettyä, tai lähinnä, että keitä sinne kutsutaan. Lupasin tehdä kyllä patonkia mut siis äh, saa tulla jos haluaa :( ILMASTA SAFKAA!
Ja koska mitali tuli kirjoituskilpailusta, niin äiti, sun kommentissa oli pätkä joka oli epäjohdonmukainen, nimittäin: Onneksi mun huoneessani on ikkuna
Ite valitit siitä "minun sonera" mainoksesta, joten HAHAHA. Joko se on mun huoneessa, tai minun huoneessani.

Mutta nyt on nälkä. Voisin syödä greipin ja sitten 11:30 aikoihin lähden koululle syömään broilerpyöryköitä, currykastiketta ja riisiä. Ja hyvää leipää.