En muista, olenko maininnut tästä yhtään aikaisemmin, mutta muutin juuri iskän luokse asumaan. Tänään tiputin avaimet kirjekuoressa HOASin toimiston luukusta sisään, ja hain vielä pyöräni. Eli nyt on kaikki täällä.

Sanoi, että mun pitäisi jo lopettaa tää blogi, koska en asuu enää omillani, en ole omassa maailmassani.
Kyllä olen.
Mä olen silti siinä omassa itsenäistymisen maailmassa, johon aloin orientoitua päälle vuosi sitten. Asuin mä missä tai kenen kanssa tahansa, ei vaikuta siihen mitenkään. Minä olen edelleen minä.

Tulee kyllä oikeesti ikävä Espoon keskusta. Ihan sama, mitä sontaa ihmiset siitä sanoo, mutta se oli hyvä paikka asua. Siinä lähellä oli niin paljon kaikkea. Mitä täällä iskän asuinseudulla on? Koulu, metsää, kämänen "ostari" joku juttu, pari palvelutaloa ja kappeli. Okei, onhan tossa Makuuni, ja sit on 1km mittainen hyvä lenkkipolku, mut... olihan keskuksessakin Makuuni. Eli täällä on vain parempaa tuo lenkkipolku. Olisihan varmaan keskuksessa ollut, mutta siitä en ikinä ottanut selvää.


Tai no, onhan täällä tiskikone.
Tiskaaminen on lattian moppauksen ohella yksi inhokkikotiaskareistani.

1135228921319.gif
©Juba (HS)